Season fly

Idag är det freakin fjorton minusgrader, kan ni tänka er hur kallt det är för att vara Stockholm?
Jag drog på mig mitt superunderställ ( tack mamma och pappi  - det kom verkligen till användning ) och gick på en promenad i hagaparken. Jag passar på att gå när det är ljusa dagen och njuta lite över att se dagsljuset i huvudstaden, för när det kommer till promenader på kvällskvisten har jag dragit ett stort streck över hela idén, även fast jag inbillar mig att det är för kallt för våldtäcktsmän att vistas ute är jag för feg att gå ute, haha.

Min fina Anna damp ned i min lägenhet igår och vi tjatade över hur mycket mat vi hade proppat i oss till middag så vi beställde bara en the kopp på café 60 och kände oss nöjda. För stunden. Sedan testade vi två olika sorters kakor, ja då rymdes det minsann lite till i våra magar. Man får liksom offra sig lite.



Kommentarer
Anabanana

Jag är fortfarande heartbroken efter chokladtårtan som var så äcklig fast den såg så god ut. HEARTBROKEN!

2010-01-05 @ 16:10:30
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0