The last song

Ett nytt år. Igen. Vad hände egentligen med år 2009? Vad har jag gjort ?
Det är spännande att stanna upp och titta vad man har åstadkommit för något under året som varit. Jag vet att jag har fått med mig en stor säck med underbara minnen iallafall och jag vet att det kommer bli minst lika många under år 2010.

Jag firade nyår med min finaste nyaste bekant för år 2009, Anna och hennes riktiga ( jag kan inte alltid få hedersplatsen ) pojkvän på bästa tänkbara sätt. Vi åt underbart god middag, spelade spel och umgicks hela kvällen ut tills vi fick uppleva det sjukaste raketerna, på en kulle så vi hade utsikt mot huvudstaden, otroligt - att den ens kan finnas så många raketer ?!

Det kändes bra surt att kliva upp på morgonen och bege sig till jobbet den 1 januari. Jag räknade ned timmarna tills kvällsmörkret två dagar senare föll då jag mötte upp min finaste Viktoria och åkte skridskor. Det kändes som en sagofilm med en stor isbana, härlig musik och ljuslyktor runt hela banan! Plus jag som stapplade  fram på skrillorna, det är verkligen inte min starka sida men jag var utan hjälm och klarade mig utan skador, ett framsteg.
Hoppas ert nyår var bara toppen, jag önskar jag kunde dela upp mig själv i flera olika delar så jag hade kunnat ta del av alla mina vänners nyår också. Flera flugor i en smäll liksom. Men nu så. Nytt år. Nya möjligheter. Hey - let´s go!



Kommentarer
evve

jennifer, vad sägs om att bo i ett kollektiv i höst i sthlm? tänk dig, fyra fem norrlänska tjejer i en FET lägenhet i storstan. skulle du va på?:D kram

2010-01-04 @ 23:10:39
URL: http://evve.blogg.se/
Piloten & Pilotfrugan

Thank you, spank you darla för ett awesome nyår!

2010-01-05 @ 12:32:03
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0