You need to love it



Detta är lördagskvällens födelsedagsbarn - ALMA!






Detta är lördagskvällens partypeople - LOTTA och ANNA!



När vi är presenterade för varandra kan jag meddela att efter en underbart god middag tog wii plats i våra hjärtan. Detta är en segergest. Över mig.



Robert delade wii glädjen med oss, mycket snällt gjort. Utan segergest.

Den kom senare.






Gruppfoto!
Som Robert hade tålamod att ta. Med min kamera. Och Annas. Och lite på Almas.
Två gånger på min, en till på Annas och en liten på Almas. Ja ni förstår. Tack <3



OERHÖRT viktigt att dokumentera - tunnelbanan in!



Tunnelbanaaa. Vi passar på innan vi dansar oss svettiga och sunkiga och dessutom befinner oss i en i fin omgivning. Tunnelbanaaa.



Vissa hoppar på andra vid bankomat,, stiligt och engagerat!
( icket att vi kan förspilla tiden när andra tar ut pengar vid bankomaten. Nej. Så fungerar det inte )





Absolut inte.




Vi anländer till Friday´s som så fint Anna även kallar det - drinkarnas paradis!







'

Våra magar fylldes med drinkar( grädde!! ) och frukter ( och lite grädde!! ) lagomt tills vi satte fart mot ett annat ställe och dansade bort allt.



Vi dansade tills fötterna sa stopp, ungefär lagomt i tid då vi kände oss för gamla för att vara ute efter två och summerade kvällen - alldeles alldeles perfekt! TACK för allt brudar!



Kommentarer
sandra

åh vad fina bilder ! :)

vecka 29 är det "stockholmsveckan" i visby.

Veckan efter åsele alltså. det är bara att planera in i kalendern när vi far :) puuuuus

2010-01-20 @ 20:42:22
Anna

VAD försöker jag egentligen göra på Lotta? Urinera och markera revir?

2010-01-21 @ 10:24:26
URL: http://norrlander.blogg.se/
ev

STOCKHOLMSVECKAN I VISBY SUGER JU?????

Far dit när det inte är stockholmsvecka.

Mitt tips.

2010-01-21 @ 11:34:03
URL: http://evilou.blogg.se/
HAHAHAHAHA

Ps!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA HOPPBILDEN!

2010-01-21 @ 15:16:13
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0