No other one

För några helger sedan var jag och min familj över till Norge & åkte längs fjällen och tittade. Det är så vackert , syner värda att döda för. Jag är inte så mycket i fjällen och kan inte säga att jag känner mig hemma där, då jag inte har någon stuga där omkring men vilket otroligt lugn det ger. Dessa platser som finns i vår omgivning som är värda att ta vara på, guldkorn så nära. Picknick vid en sjö & dyrt Norge godis, jordgubbar och stekenjokk .

Det gav mycket lugn på bara ett par timmar, det är allt som behövs.



















Kommentarer
Anonym

Ursäkta. har du hängt i Dikanäs utan att säga till? : )

2010-08-19 @ 11:19:23
URL: http://Nakongo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0