Win for everybody

Lördag, och semesterdagen nummero två började med jordgubbar till frukost .
Små röda gubbar i filet på morgonen - det är sommar det!







Vi åt frukost och tjuvtittade lite på hästarna som morgonmyste utanför fönstret.



Begav oss ut på utflykt, körde lite fel och impulsbesökte utkikstornet!



Jag är som ett litet liiitet barn när det gäller höga höjder, men upp kom jag - snabbfotade och sprang ned igen.



Belöning, för att du kunde & orkade hjälpa mig upp på toppen av högheten själv ( och för att du är allmänt bäst ! )




Belöning, för att ja, jag kom upp ( ! ) och ned, utan att S behövde bära ned mig.




Hittade en spännande skylt, och drog sedan på djurpark.



Tittade på lite sovande djur, och kammade parken på allt annat levande väsen.






Åkte efter en heldag hem, och gick på promenad runt gården vi bodde på, vilket är en underbar plats - djur överallt och mycket fin utsikt över östersjön!



Hyrde film, drack champagne & åt lite mer jordgubbar och vips var dagen slut, lika fint som alltid med S. lovely.




Kommentarer
Anna

Så himla mysig helg! Jag vill också hänga med er ut och mysa. Kram

2010-07-08 @ 11:48:01
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0