14 and sold

Hur fint är det inte, att bara luncha & ta igen massvis med prat som man missat? Mätt och glädje i samma veva, kalas kalas! Nu snackar vi kanske inte den mest fancy lunch i världshistorien, men räksallad, det är som toppen på något vis ändå. Ida, du gjorde verkligen min eftermiddag, det får vi göra oftare!

Solen har varit framme ändå sedan jag gick av mitt pass, det känns - låt oss smaka på det tillsammans - toppen.
Kanske, jag säger bara, kaaanske lyckas jag få mig något som kan bli en liten början till bränna, jag kräver inte mycket, bara ett ynka litet streck. Håller tummarna för att värmen stannar, och boken är redo - här ska njutas!








Kommentarer
A

Läckerbitar! Puss på er

2010-06-11 @ 13:41:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0