Feeling like you

Jag gillar känslan av att vakna upp i mitt rum när solstrålarna har letat sig in genom fönstret och värmer mig i ansiktet. Vakna lugnt och försiktigt, utan klocka.
Skyndar mig på med joggingskorna innan solen försvinner & joggar tills min kropp nästan släpar sig hem själv, då betyder frukosten så mycket mer, hungern har satt igång & nykokta ägg är det bästa som får lägga sig i magen.
Jag tycker om när jag inte kan göra annat, än att hitta lugnet på morgonen, ta vara på dagen mer än jag skulle ha gjort då jag planerar in allt, topp till tå. Inte för att jag ogillar känslan av mycket, det är precis det jag älskar, men ibland ska jag vara mogen och lyssna på andra, varva ned - och jisses vad mycket man upptäcker, runt sig själv och om sig själv.






Kommentarer
Anna

Att träna innan frukosten är sjukt effektivt. Då äter man som om det vore den sista måltiden eller nåt. Åh, saknar dig!

2010-06-22 @ 11:57:11
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0