Last night

Fredagen innebar studenten och ingenting annat. Att titta på bekanta, släkt & vänner som åkte ut ur skolan som mig själv för ett år sedan, och se deras glädje och framförallt dela den med dem. Välförtjänta & fina.

På kvällen blev det en sen utgång, men fruktansvärt trevligt att träffas i ett förtält och börja kvällen. Fina damer, lika fina som alltid. Sedan krogen, där kaoset utbred sig, hur kunde det få hända ? Jag tycker fruktansvärt synd om studenterna, när inget hotell fanns att sluta upp tillsammans på, utan en krog, där alla inte fick komma in. Jag hoppas de fick träffas för sista gången ändå & känna någon lycka, jag vet själv hur mycket jag tyckte om sista kvällen tillsammans med vännerna, och framförallt resten av studenterna på hotellet.

Jag klagar inte över min kväll, jag hade trevligt i lagom takt och ingen besvikelse. Oplanerat kan bli minst lika fint som planering i överflöd, det handlar bara om rätt människor <3













Kommentarer
Anna

Men kan ni sluta vara så snygga!

2010-06-14 @ 08:05:00
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0