Liberty walk

Jag har planerat, fixat och donat inför en midsommarresa, packat ihop & upplevt. Nu när jag är tillbaka, har landat på jorden & vinkat hej till verkligheten igen undrar jag alltid om allting var ett stort skämt ? Har jag varit borta, gick helgen verkligen SÅ snabbt & alla våra minnen, stämmer det ihop för några dagar sedan?

En underbart mysig midsommar i Östersund med min finaste, jag har pepprat bilder på allt, och lite till. De ska visas snart, här ska bombas med finheter!





Kommentarer
Viktoria

om du undrar vem det är som har kollat ungefär hundra gånger om dagen om det är uppdaterat så är det bara jag!;] Så äntligen! jag har saknat dina inlägg, längtar tills jag får se alla härliga bilder och tills jag får höra om allt mysigt ni varit med om. Puss!

2010-06-30 @ 22:27:26
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0