Live from the moment

Lördagkväll och vi testar laxtallrik från Bergmans från Vilhelmina. Det var ursinnigt gott - jag skulle nästan kunna byta alla kakor, bullar och tårtor mot lax i just den stunden ( och då kan jag säga ,att komma från mig, då är det riktigt bra ). Det var fruktansvärt gott, rökt lax, grillad lax, gravad lax - i mitt hjärta, det var superduper!
Jag kanske hade ett litet smygande laxcraving i just det stunden, men det är verkligen värt att testa.

Smörgåstårta ?
Cheesecake ?
Grillad lax, egengjord potatissallad och hemmagjort tunnbröd - Begman vann då starkt igår kväll kan jag lova, prova för guds skull! hahah








Kommentarer
Merika

Din syster har blivit så sött. Ni är lika varandra, men är hon lika pratig som du? Haha

2010-06-25 @ 05:03:13
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0