Monster

Jag kan inte riktigt bestämma mig, vad som är bäst & mest älskvärt.
Att vakna upp och inte ha några planer, packa korvringen & göra pinnbrödsmet , bege sig ut i skogen och grilla hela förmiddagen.
Eller kanske att fiska, i fula kläder & lyssna på fiskarna som hoppar i vattnet och trycka på tålamodet som ska ge mig fiskelycka.
Kanske är det, att fina släkten gett dagen en helt ny mening, när vi sitter i bilen påväg hem med rökigt hår som inte går ut riktigt förens två duschar senare.

Jag har ingen aning, men jag gillar det Vilhelmina har att erbjuda runt omkring oss. Även hur fruktansvärt lätt det är att ta sig till ställen som ger så mycket känslor & lugn. Fint att leva, fint att uppskatta det enkla & tillgängliga.















Kommentarer
Anna

Jag saknar hemma så mycket när jag kikar in här. Du, du borde anta min the-list-utmaning på bloggen. Lista sånt du tycker om, do it girrl!

2010-06-14 @ 16:18:16
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0