Loving person

Antingen är jag bara väldigt väldigt förtjust i att baka bröd just i veckan, eller så har jag absolut inget att göra, är inte riktigt säker egentligen haha. Brödhögen växer och växer, Ciabatta & sirapsbröd.

Jag har kommit underfund med att vissa av mina impulsidéer inte fungerar riktigt som jag vill, jag kan inte bara ringa över någon & dricka thé med mig och äta nybakt bröd, ost & paprika på. Även om det går, kommer jag nästan säga ordet ångra i nästa mening eftersom tröttheten kommer avspeglas efteråt. Nej. Jag äter bröd ändå, och längtar till helgen och pratar med fina vänner stup i kvarten. Fina. Fina.





Kommentarer
Mimmi

Jag tycker du ska börja med att skriva recept på allt du bakar här i bloggen! :D

Bli kanske en liten bakblogg ;)



Till poängen, jag vill ha recept på de du bakar! :)

2010-06-21 @ 22:14:06
URL: http://morewishes.blogg.se/
Anna

Ciabattan blev ju toksnygg (och säkert tokgod också, repris på den hos dig när jag har semester?). Var det leilas recept? Puss

2010-06-22 @ 11:54:16
URL: http://norrlander.blogg.se/
Jenny

Gu vad goda dom såg ut, kan du inte lägga ut receptet? :))

2010-06-29 @ 09:25:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0