Beatbox

Lördagmorgon och solen skiner in genom mitt fönster, jag blir upphämtad av Anna & Robert, det två fina som min helg älskar att vara uppbokad av. Vi promerade in mot gamla stan, som jag aldrig någonsin ( ! ) kommer bli less att vandra i! Vi stannade till och tog ett antal kärleksbilder, paret som slår alla med hästlängder, och dom var mina hela helgen lång, avundsjuk? ohyes, you should be!






Att avnjuta vårsolen med älskade du. Diggar att brillorna är framme!





Dom presenterade mig för himmelriket som aldrig tog slut. Jag stod enbart och gapade inne i Ben&Jerry butiken där man fick blanda till alla dessa himmelska smakerna till en, EN fantastisk glassbomb!

GÖÖÖÖDA!






Jag blir bjuden på middag, som vanligt, och är det inte annas superduper goda maträtter där hon verkligen visar hennes matkunskaper för kung och fosterland, så blir det underbart god hämtpasta, MHM!



Sovmorgon och söndag skymtar fram, fina söndag. Vi tryckte en stund i trapphuset och tog kärleksbilder innan vi begav oss ut i snön ( whyy? ) och vandrade runt i sundbyberg  - frisk och vågat!



Barnfilmer är underskattat minsann, vi taggade till lite extra bakom hyllorna och lät våra barnasinnen flöda.



Anna hjerta Dunderklumpen
Jennifer hjerta Anna



Café med stora kakaohjärtan på toppen, morotskakor i stora djupa tallrikar gör att det finns grädde på moset så det räcker till och blir över.






En helg som inte kunde vara med fantastisk med mina två fina! Det tar emot att säga den sista helgen tillsammans med dessa två men vi har med all säkerhet gjort historia baby, utan tvekan! Puss på en av de finare helgerna på länge, ni är bäst!




Kommentarer
Pilotfrugan & Piloten

I miss you already. Robert också!

2010-03-22 @ 20:11:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0