Boogie

Och jag som undrat vars Tobbe i Eva och Adam filmerna tagit vägen. Här finns det som en uppslagen bok framför mig, Stockholm Booige, när han var ung och  fruktansvärt gorgeous ! När jag var mindre och tittade på Eva & Adam filmerna fick jag mig någon typ av teenagercrush i honom, den heta storebrorn även kallad.

Och ja, i den här filmen var han inte heller så dum. Erik Johansson, du var snygg i Stockholm Boogie ( och det sägs ju bara bli bättre med året så... ) , om du läser detta - jag älskar dig!

Okej, kanske inte älskar. Men jag bakar väldigt goda cupcakes och bor själv i en lägenhet, key?
Think about it!






 




Bild lånad av; nogg.se/blogg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0