Champion

Utan att tänka kletar jag på, det luktar jordgubb i hela badrummet och mitt ansikte känns som den har kräm i ansikte så det räcker för någon annans kropp att smörja in, eller tre.  Lager på lager, inte kläder, utan ansiktsmask som väljer att ligga och gro på ytan en stund. Förhimla skönt.

Rostade mackor, som jag inte ätit på årtionden men med min systers hemgjorda marmelad med hallon och choklad slinker en och annan ned, tätt i hälarna på filmen Stockholm Boogie, som enbart utspelas på fina platser i Stockholm. Varför är det inte sommar? Då skulle dom platserna bestämt besökas, överraskande hur underbart fina platser huvudstaden har, som är lagomt undangömda för den som inte riktigt kan, inte vet.

Som att ringa in helgen, fast på ett lugnt och behagligt vis.










Kommentarer
A

Hahaha, sexy mama!

2010-03-09 @ 08:02:58
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0