Did it again

Tisdagar är härmed uppbokade igen. Tvsoffan och jag har ett himla fint möte på kvällarna, med lite inflikat av mästarnas mästare. Jag är som ett litet barn som grinar åt filmerna om alla idrottsmänniskorna, stålsätter mig från att inte skrika med i deras hejjarop och sitter helst genom hela reklampausen med rädsla över att jag ska missa något från programmet.

En av de finste sakerna är inspirationen som programmet ger. När jag känner att min motivation till min träning börjar att dimpa ned i grunden kan jag titta på dessa otroliga filmer om mästarna, göra sit-ups i takt med Armand ( åhja, en aning långsammare kanske ) och svettas tillsammans med Thomas. Det är bara fint med inspiration och mästare i samma båt!


http://svtplay.se/v/1871919/mastarnas_mastare/del_4_av_10?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1861469/sb,p104062,1,f,-1



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0