Headlines

Börjar att uppskatta det fina med den brasilanska dansen. Starta fredagskvällen med att inte enbart skaka rumpa i mängder utan även att köra över tröttheten och istället få energi i mängder tillbaka. Vi dansar till Michael Jackson och jag inbillar mig att jag är minst lika kickass good som folkmassan som dansade på plattan i somras. Det är inte en lam träningsgrupp, nej nej det är äkta vara, det är som att jag har drömt om Michaels koreografi dag ut och in.

Vardagsrumsgolvet är alldeles lagomt för en omgång Micheal till, det är fint att vara ensam hemma och lika bra att acceptera att grannarna kommer sluta hälsa på mig en stund - området ska utnyttjas!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0