Holiday

Mina finaste gav mig en måndagkväll av godmiddag och besök på en fantastisk biosalong, allting var charmigt och gammalt på ett fint vis. Filmstaden, som det alltid borde heta och vara, bevarat och hemtrevligt med salonger med namn som Anna-Lisa, och det säger faktiskt det mesta.

Jag hatar att ta farväl så jag levde i andra tankar igår på alla sätt och vis. Ordet hejdå borde utrotas ur den svenska vokabuläret & aldrig låta det föra med sig tvivel och saknad i samma mening. Jag levde i stunden, lurade i mig saker som att jag inte alls skulle sova i A&R bäddsoffa för sista gången, eller plocka fram precis vad jag vill till frukost för sista gången eller kasta in nyckeln i brevinkastet när jag först beger mig till jobbet på morgonen för sista gången. Våra äventyr och stunder fortsätter, annat går jag inte med på.

Jag saknar er redan. Puss









Kommentarer
Viktoria

Hem till norrland, jag önskar att jag var hemma så vi kunde ses min käraste!

PUSS, usch vad jag saknar dig.

2010-03-30 @ 21:43:41
URL: http://teech.blogg.se/
A & R

Vi saknar dig hundra gånger mer.

2010-04-01 @ 13:22:10
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0