Holy

En lördag som skulle bestå av äventyr topp till tå med Madde, som vi sedan osynligt sköt fram till annat tillfälle då förkylning spökade. Löningshelg och drottninggatan kändes som ett stort spel med massor av ivriga spelpjäser som skulle först i mål till de olika destinationerna, aka butikerna. Vi klämde oss fram, fick med oss några kassar och försvann några timmar senare in i Alice´s värld med 3dbrillorna som blev kvällens höjdare.

Hon är en fin donna, och helgens timmar tredubblades i takt med var det borde vara, är det verkligen redan söndag ?






Kommentarer
Fröken forsen

Det ser ut som att du har haft en galet fin helg!

och tiden går för fort, det har du så rätt i min käraste! Det är så kul att titta på dina bilder, jag förstår att min blogg måste vara tråkig med mest text, skärpning! och avslutningsvis med tre ord, Jag saknar dig!

2010-03-28 @ 19:18:50
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0