Human

I MADE IT!
Ännu ett stick i armen utan att jag skrek som ett litet barn eller svimmade during the pain! Jag mår bara dåligt av tanken att sprutor faktiskt excisterar, dessa djävulens påfund, som ingen kan undvika. Jag satt snällt och pratade på om himmel och jord undertiden jag blev stucken, och inte ett kny! Kan hända att jag höll händerna för ögonen och blundade, men det är bara en säkerhetsåtgärd, annars vet man inte hur det kunde ha gått.

Sådärja, pluspäng till mig som lyckades, jag borde egentligen ha fått en klubba för besväret. Eller åtminstone en hejjarklack utanför mottagningen som skrikit mitt namn och lovprisat mig en aning. Men ett avsnitt av scrubs som belöning duger minst lika fint!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0