If you were here

Jag ser hoppet, människorna som troligtvis ställer upp i nästa säsong av MM.
Det var det roligaste i hela tidningen, det som fastnade och resten av nyheterna försvann illa kvickt, det här var helt enkelt för bra för att låta annan kunskap få plats.
Och jag får en svag känsla av att detta mystiska program på något vänster smått börjar ta över mitt liv.

Och nej, jag tänker inte göra något åt det, det är värt varenda vaken timme av mitt liv! Frågan är bara när dom ska ringa upp mig och fråga om jag vill ställa upp ? Något borde jag väl kunna erbjuda dem? Karriären kanske inte har chockat alla än, men så petiga ska vi väl inte vara - någongång lär den starta, inom en snar framtid iallafall. Lika bra att dom är på hugget och tar mig innan jag ändrar mig, för då blir det inte lätt för dom.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0