Lucky star

Jag har sagt det förut, men jag säger det mer än gärna igen, mina arbetskamrater är den bästa skaran en människa skulle kunna få!
Idag hade vi avslutnignsfika, för mig! Dom hade samlat ihop och gett mig underbart fina presenter, och jag blir som en känslosam bebis som inte kan hålla mig i styr, fina ni.

Det fanns fyra ord på kortet jag fick av dom - vi kommer sakna dig


När sanningen ska fram, jag kommer sakna er mer än vad varken ni eller jag kunnat föreställa mig, hjärte er!





Kommentarer
V

frenetiskt klickande på din blogg i hopp om uppdatering, jag vet. Det är jag som har vart inne ungefär tio gånger per da!

Puss på dig min kära, jag hoppas att du mår bra.

2010-04-06 @ 00:29:19
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0