Safety

Var fint att kunna bjuda pilotparet på en liten sockerchock igårkväll, muffins i stora lass. Stor varningstext är att det finns minst FEM stora muffins kvar i kylskåpet och jag kommer att vara själver i ett antal dagar till, sååå om ingen tänker skona mig och göra en rejälimpuls kupp ned ( och Anna, bara 20 min bort för din del ) för att hälsa på mig och äta upp allting vet vi alla vars dom kommer hamna, inte i min grannes mage iallfall.

Fick ett erbjudande att hänga med ingen mindre än sötaste annapanna igen ikväll efter jobbet, om hon var villig att ta mig som jag var förstås ( se svettig,trött, iförd arbetskläder och gummistövlar ) fick det gå, och jag blev bortskämd som alltid, bjuden på middag, goda kakor och ypperligt bra sällskap. I looove being ompysslad som ett litet barn  av dessa fina människor, och alltsammans på en onsdagkväll!


Kommentarer
A

ONSDAGSMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!

2010-03-11 @ 10:52:21
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0