Go your own way

I ett antal veckor i streck har jag behövt hålla mig för munnen i Robets närvaro i risk att jag skulle klanta mig och spoila överraskningsfesten som hans kära pilotfru ordnat för honom, men andas ut - allting gick som smort! Fina människor samlades i vardagsrummet i Duvbo och höll sig titt som tatt för skratt och möttes av en överraskad och glad pilot, allting för välgenomtänkt planering av Anna!

Det fanns bakverk för kung och fosterland ( jag klagar inte det minsta över detta faktum!! ), härliga människor fyllde rummet och vi checkade av en trevlig förfest innan vi begav oss till mossebacke där vi skakade rumpa tills vi inte kunde stå längre. Kvällen kan bara summeras med ordet TOPPEN rakt igenom, dessa fina människor som jag sedan tidigare hängt med och en utgång i högklass har satt sina minnen!

TACK Anna för din fina idé och utmärkta planering, TACK Robert för att du så fint fyllde år ( utan dig hade det inte gått ), och tack alla människor som dansade alldeles utmärkt på dansgolvet och fick mig att le igenom hela kvällen!

























Kommentarer
A

HIMLA tjusiga vi är, gössä!

2010-03-16 @ 07:58:44
URL: http://norrlander.blogg.se/
sandra

Transakvällen i villis haha



http://picasaweb.google.se/Cristoffer.hellstrom/HotellWilhelminaDragshow?authkey=Gv1sRgCKO2vP3tkp2k8QE#slideshow/5449251527400055378

2010-03-16 @ 17:20:22
URL: http://hedlundsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0