No trace

Har nyss parkerat mig i min säng, lagomt trött efter en torsdag och en middag med mina arbetskamrater. Vi hade en avslutningsmiddag för mig innan den stora flytten bär av och vi bokade bord på ett afrikanskt ställe på fridhemsplan.
För mig är det otroligt, att veta hur många nya kontakter och vänner jag har fått med mig i bagaget under tiden jag har varit här nere, de människor som jag arbetar och möter dagligen som spelar så stor roll i mitt liv, och särskilt i mitt nya liv i Stockholm, där jag skulle falla handlöst om jag inte trivdes på platsen där jag spenderar mest tid, mitt jobb.

Dom är otroliga, människor som föralltid kommer att finnas som ett fint minne, dom fick mig att känna mig så omhändertagen och hjälpte mig att hålla handen när det var svårt från början, att lämna allt bakom sig, Vilhelmina, familjen och vännerna. Mina arbetskamrater, det är verkligt - och riktigt riktigt bra.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0