Even more

Ihelgen som var hade vi en liten fest med jobbet, vi började med att bli varma & goa i bubbelbadet på hotellet där vi beställde in dricka & fruktfat.
Efter vi bytt om och fixat till oss en smula ( jag känner mig alltid som en uppsvälld bebis i ansiktet efter ett sådant bad, men PÅ med smink och tryck igen, jah-ah) gick vi till bowlinghallen där vi spelade en bra bit inpå mat-timmen. Maten åt vi på folkets hus med thumbs up för allting, huvudrätt som efterätt , jag trodde jag skulle bli tvungen att rulla in på hotellmattan.

Efter vi lyssnat på liveband gick vi på hotellet, där jag kände mig slitnare innan jag gick in än då klockan var ett och kalaset slutade. Jag träffade fina Mimmi som jag pratade sönder tid och rum med och njöt i fulla drag, av att enbart träffa människor då min energi började rinna ur händerna rätt så drastiskt. Tack alla ni på jobbet, för era fina personligheter och att ni lät mig få bli en del i er kväll, och tack till dig Mimmi, som gjorde timmarna på hotellet guldvärda!






Kommentarer
Mimmi

Tack själv :) Roligt att du också dök upp där :)

Måste göras om! :D

2010-05-19 @ 12:01:33
URL: http://morewishes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0