Heaven

Efter att jag har stått i x antal timmar och bakat muffins, närmare bestämt 34 stycken undrar jag vad som hände? en liten ladddning utvecklade sig till lite större kvällsunderhållning än vad jag trodde var möjligt, men hoppas folket blir mätta & nöjda iallafall!

Det bästa att börja jobba tidigt, förutom att få ut så mycket av dagen, vandra omkring som ett levande spöke hälften av arbetstiden & skratta alldeles för mycket på kvällen åt absolut ingenting, ÄR att få se så otroligt mycket fint på morgonen! Alla fåglar, rävar & soluppgången som lyser starkt i backspegeln är underbart, det är då lugnet landar och anledningen till varför man lever & bor som man gör stärks ännu mera, morgonen är fin - livet är fint!





Kommentarer
A

Jag saknar dig <3

2010-05-06 @ 10:06:22
URL: http://norrlander.blogg.se/
The M

Fin bild! :)

2010-05-06 @ 16:09:59
URL: http://morewishes.blogg.se/
Mamma

Ja, så känner vi alla när solen lyser och fåglarna spelar så här på våren. Synd bara att det är så mycket snö:)

2010-05-07 @ 11:14:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0