Hey daddy

Känner mig lagomt bortskämd som blir serverad nybakta bullar ( och deg, såklart! ) i hemmet av min syster. Hon pysslar och står i, jag njuter mest av allt och tänker på valkarnas skull - länge leve beachen 2014 !
En tidig morgon, då klockan inte lagt sin visare på mer än halv fyra och min kropp börjar ge vika, en liten dipp på kvällen, som mer än allt behöver sömn, vilket jag inte ska vara sen på att godkänna.
Somna, och tänka på hur veckan kommer att utveckla sig, smida småplaner och längta tills välbekanta ansikten och kramar möts igen. Nu, te och en macka, god natt i förhand, vilket jag bestämmer är ett fint och oklart uttryck att avsluta allting med.





Kommentarer
A

HALV FYRA?! Är det dina nya arbetstider det? Herregud kvinna.

2010-05-05 @ 08:33:24
URL: http://norrlander.blogg.se/
Mimmi

sv: Hahha precis ;)

Jag kommer helgen den 15 maj, då ska jag ut. Så då tycker jag att du drar med dig S också :)

Sen om jag kommer något till sommaren de vet jag inte ännu, men de gör jag troligtvis. Beror på hur mycke jobb jag har. Plus att körkortet ska fixas!

2010-05-05 @ 11:32:46
URL: http://morewishes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0