Loading

Även fast jag inte har några som helst bestämda åsikter om jag gillar mest att jobba förmiddag eller eftermiddag på dagarna, har jag börjat se glansen i att kunna njuta av vädret och det lugna på morgonen. Då kan jag ta mig tiden att göra mina inte alltför betydelsefulla saker, men ändå njutbara, som att läsa min nya bok eller ta en joggingtur på morgonen och känna hur jag förtjänar frukosten tusen gånger mer efter ett sådant pass.

Hälften av veckan har gått och jag har hört rykten om att fredag blir en stekardag, det är då jag börjar bära solbrillorna några dagar iförväg bara för att och låter solskyddet stå framme inom räckhåll. En blick fram. Helgen är nära. Fin känsla.







Kommentarer
A

Livsnjutare, kom och njut med mig! (Gud, nu blev det porrigt igen. Varför gör vi alltid så?) Miss u baby.

2010-05-24 @ 15:29:07
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0