Love and understanding

Ingen tid för att sitta vid datorn och skriva av mig några rader under helgens gång, mitt fulla hus har tagit all min uppmärksamhet, vilket är bara gillat. Helgen har bjudit på lite överraskningar, för min egen del, då jag har fått tillbaka en stor del av mitt lugn och glädje som jag har saknat. Känslor som har legat och tryck från tidigare har börjat tona ned, och det rätta dyker upp igen. Fint hur allting löser sig ändå.

Två gånger under fredagen visades en föreställning på folkets hus, blomstertider och brylkräm, och vid andra föreställningen bänkade jag och S oss och njöt. Vilken härlig känsla att titta på dessa människor som under en längre tid har lärt sig repliker och agerande, som visade sig vara ett härligt resultat. Att se människor med olika handikapp som fick mig själv och publiken att skratta gång på gång, starkt jobbat! Och som grädde på moset hann vi krama om Jenny, som var år och dag sedan jag såg , och det styrde upp glädjen ännu ett steg.







Kommentarer
Viktoria

Mysigt med folk i huset, mer än vanligt då alltså som du fått råom. Puss!

2010-05-25 @ 20:09:39
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0