Soul sister

I helgen som var, fredag närmare bestämt, var det bal i Vilhelmina. Samtidigt som hela jag log av lycka över att titta på mina fina vänner som var uppklädda till max och strålade av glädje på röda mattan, kan jag inte sluta chockas över det faktum att det var ett år sedan jag, vi själv stod där. Ett år, går det verkligen så fort?

Första ölen tillsammans med S på krogen med helt godkänd mat &  sedan bara mysigheter kvällen igenom. Hotellet blev lyckat & jag skulle kunna låta kvällen vara minst tre timmar till än vad den var, allting går så snabbt men samtidigt är det smart, det roliga skulle nog tröttas ut annars. Jag är glad att vi gick ut, inte särskilt planerat men fint ändå , en överraskning om vad hända skall. Alla jag kände var så otroligt vackra, jag kände mig nästan som en stolt mamma över dom alla, haha. Mycket bra, och tack för kvällen tillsammans med dig hjärtat, du gör aldrig en utgång tråkig!















Kommentarer
Anna

ÅH. Hemlängtan deluxe!

2010-06-01 @ 12:59:14
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0