The model






För det första, tack för skype - det räddar mitt liv nu förtiden!
För det andra, jag måste nog vara den sista levande människan på jorden som har upptäckt det ungefär 300 år efter alla andra, but still - det är bäst!

Gratis samtal + att jag får se min fina som sitter i blommig klänning och ger mig fina historier om England, allting känns genast så mycket lättare, fritt & jag får ny energi igen. Du är saknad till tusen, ( eller hundra miljoner ), av mig. Längtar tills du kommer hem igen. Puss. 



Kommentarer
Viktoria

Jag (som har hatat facebook since all the time!) sitter nu febrilt och letar efter GILLA-knappen. Jag är skadad. skadad ut i fingertopparna.



Och jag blir så lycklig i kroppen när jag får prata med dig. Jag önskar bara att det var var varannan dag, eller åtminstone en gång i veckan, ordentligt. Jag saknar dig så förbaskat mycket kvinna(!) och önskar så att du kunde ha möjlighet att hälsa på mig, då kunde vi upptäcka London tillsammans - se all dess skönhet och göra staden till vår.

Puss!

2010-05-13 @ 22:28:37
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0