Dancing tonight

Uppe vid halv åtta, då hela familjen kokade julgröt & åt tunnbröd tillsammans - vilken start på dagen I say!

Hela veckan har sprungit förbi, då jag har hängt med både  Anna& Johanna under kvällarna och ve & fasa - sovit ut på dagarna, det var de bästa jag har gjort på länge - det känns bra att jag inte springer runt i huset som ett arabismittat djur pågrund av sömnbrist, men nu är biffen kirrad  - sovmorgon utan en ringande väckarklocka,finnelimang! ( och ja, varför jag inte gjort det tidigare kan man ju undra,men problemet är att jag troligtvis nog skulle sova fram till julafton utan den minsta tecken på liv )

Årets pepparkakor är gjorda! Om det nu räcker fram till jul vill säga, men annars, check?





Kommentarer
Johanna

Men gu se gött! Gjorde ni egen deg också? :O pöss

2010-11-26 @ 20:54:55
J

Jag önskar att det kunde vara sant, men icket - en liten fuskdeg kanske ( ;

2010-12-09 @ 18:19:29
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0