Debaser

Efter att jag satt check på ett fåtal ärenden som gjordes under dagen var lunchtimmarna bokade för E, där vi surrade oss tomma & fyllde magarna på definitivt andra skalor, alltid så gott inom folkets hus väggar - planerna slutade nästan i att fundera ut vilken vägg som lättast skulle slås ut för att plocka ut oss, proppade med dessa läckerheter som vi var.
Fader är hemma från Stockholm där han utför hans utbildning under några veckor, och det känns fint att ha fyra vid bordet igen , tänker bestämt njuta och passa på i helgen, ta hand om de små timmarna tillsammans & inte planera för fjärran planer för min del. Det är så, när något ändras i vardagsrutinerna, blir jag lite stapplande men samtidigt nyfiken & ivrig - det ger oftast något bra & utvecklande i slutändan, och då pratar jag inte om famijerutiner, som fyra blir tre, nej - utan vad livet erbjuder, vad av detta hav kommer jag välja? som, ska spegla det bästa för mitt välmående - välkommen utmaning, jag är beredd.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0