Just like it

Precis som jag förstod det var det mysigt så in i norden på hotell Ivarsson & Isralessoni kåddis ( hahaha, lika kul varenda gång! )
Även fast inte alla möbler fanns på plats hann jag ändå smygfisa i deras soffa & goa madrass, bara för att - känna att jag ännu en gång lämnar något spår i deras liv.
Träbalkar & 1700tals hus med sneda vinklar på taket & små krypin.
Det bara myser i kroppen efter helg hos er  -  kan knappt bärga mig tills allting finns på plats !

love.

och ja, lite småavundsjuka på er finingar är jag förstås (;













Kommentarer
Piloten & Pilotfrugan

Puttenuttesnutte, dina smygfisar diggar vi!

2010-11-18 @ 17:20:01
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0