Missing you

Det senaste kvällarna har vi pyntat, strukit gardiner, städat & satt upp allting som har med advent att göra - och lite till förstås, det gäller att maxa! Det är så mysig stämning att bara vandra förbi bordet med alla röda dukar & gardiner, det ger mig julkänslor & lugn i massor! Har införskaffat mig en ny stjärna i fönstret, och jag blir supertaggad och håller på att kissa på mig av lycka när allting lyser, nytt & fräscht!

Jag och min fina syster åt middag på hotellet,där jag tryckte i mig pasta & smygåt av systers strips stup i ett , jag tror det är lätt att bli hemmablind ibland för det finns egentligen så mycket gott & fint runt omkring oss, men ändå sträcker vi på oss och vill vidga vyerna i andra kommuner & städer, så ja -  nog blev jag mätt & lycklig ännu en gång här i livet!


Bakade även kardemumma skorpor för första gången och kärlek till dessa små krabater, sockerkicken är bara ett faktum - woop woop!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0