Pack up

Jag är helt stum.

Jag har en vän, som gjort en konsert många mil ifrån min plats där jag för närvarande ryser från topp till tå & jag bara förundras och glädjs över hennes fantastiska framträdande!

Evelina, jag har tittat in & lyssnat på låtarna du gjort från hemsidan du tipsade om, det är otroligt - din röst är fantastisk, mäktig & du lever dig in i stunden till max, och det syns min fina - jag älskar det!
Det är så fint, att kunna ta del av hennes utveckling från datorns vackra värld ( even though, jag verkligen önskar att jag hade funnits på plats, på riktigt och stöttat! ) & känna hur håren reser sig på kroppen - det är bra, så sjukt bra!

Hjärtat, du ( och framförallt NI, vilka talangfulla människor du är omgiven av! ) har gjort det fantastiskt bra, andas ut & njut - det är rakt igenom underbart!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0