Push Push

Jag behöver aldrig vara orolig över att inte dagarna med Emelie ska vara fyllda med skratt & glädje.
Det är enkelt.
och sådär fruktansvärt fint.

Vi lunchade hemms hos mig, där vi testade en pastaröra med zucchini & aubergine, och där ska gudarna veta att de har gett mig fina smaklökar & världen spännande grönsaker! På kvällen tittade vi in föreläsningen i pulvermosets land, vi lämnade lokalen lite skrämda men samtidigt fyllda med kunskap av sådant som ändå är för vår egen fördel att veta.
Även fast det inte är något nytt, blir jag lika chockad över att veta vad som finns i mat, det borde inte vara där - inte över några omständigheter, det gäller bara att priotiera lite annorlunda, om man så vill.

.som ett lugnt litet barn med huvudet fyllt av information släckte jag lampan tidigt igår. gillart.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0