She wolf

En sådan där dag, där alla kaffekoppar i världen inte skulle få mig pigg förens middagen , jag drar lite på att göra viktiga saker men dit kommer jag ändå. Promenad ute i det fina med moder jord & när himlen lyser stark, grenarna får samlade kristaller på sig förstår vi egentligen temperaturens höga siffra  - mina tår fryser, jag gillar att få trycka på mig tjocksockar av en anledning.

Kollar in the last bounce, det är något jag skulle kunna offra mycket för, ungefär allt kaffe jag äger, för att ha kunnat se detta mästerverk på plats. Dom. är . grymma.


Justja. Jag är tydligen snuvig också, det gillar jag inte ett dugg.



( http://svtplay.se/v/2226166/veckans_forestallning/the_last_bounce
)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0