Too afraid to love

Försöker plocka myspoäng så mycket som jag bara hinner under julmånaderna ( som ja, det har startat nu bestämmer jag, inte en sekund för tidigt att njuta ) som flyger fram. Packade bilen med familjen och Sandra ( som är en naturlig del av familjen Jonsson ) och spanade in julmarkanden i Saxnäs, där vi hittade brasor, tunnbröd & diverse julaktiviteter som hör julen till  - och jag kom hem i slutändan med älgörtsirap & choklad&fikon marmelad utan konserveringsmedel i små söta burkar.

Okej.
Vi tar det igen.

Älgörtsirap?! Jag vet inte vad som hände själv, kanske inte en av mina mest genomtänkta köp - men gudarns vad gott det var! Mer älgörtsirap åt folket!











Kommentarer
M

sv: Så lite så :)

det är nu man önskar att man hade varit där, men icke!

2010-11-22 @ 18:59:02
URL: http://morewishes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0