Addicted to you

Efter några timmar på jobbet slängde jag mig på 45:an mot Östersund i mina sunkiga kläder & njöt av att sitta still på en buss i mörkret, tvingad att vara lugn, tänka, lyssna på musik och känna en viss avkoppling. Jag borde helt klart åka buss oftare ( utan Nkb boken, det kändes inte som en prima sysselsättning under en lördagskväll )

Efter att ha avgudat lägenteten fikade vi inpå natten med gott té & surrade ihjäl varandra,och skapade oss nog lite ofred med grannarna, jag lär inte våga komma tillbaka innan jag har bytt både hårfärg & kanske kön, vi får se.
Vi käkade söndagsbrunch mitt i folkvimlet & brassade på rejält med allt vi fick tag i, att rulla fram i butikerna efteråt i hopp om att hitta något fynd gjorde det inte så lätt, jag skyller på de amerikanska pannkakorna. Inte jag. Pannkakorna -  definitivt dom.

Vi hade bokat bord på Arctura på kvällen, i en hög byggnad som gav oss utsikten över hela staden, där vi köpte in alldeles för dyrt vin ( en hunka, för en liten liiiten slurkt, mygod! ) & käkade tre rätters , vid vårt bord för två.
Lusläste butikerna dagen efter, skapade oss definitivt ryggbesvär när vi bar hem påsarna & har äntligen ( dubbeltumme upp här! ) sett Dear John, vilken film!

Slutsummering ; övermätt & underart nöjd tjej efter en helg med finaste S



















http://www.jamtkraft.se/arctura/


Kommentarer
Iviz

Ni är så snygga så jag dånar

2010-10-29 @ 17:35:12
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0