Dawn

Tredje kaffekoppen för idag, det känns fint att vakna till med lite hjälpmedel. En ledig dag, i solskenet - jag stannar upp - vad göra man på en ledig dag när det fortfarande är vardag ?
En joggingtur på morgonen & sedan ett mysigt samtal - släkten är påväg upp & förberedelserna börjar ta fart - imorgon ska min far bli firad, 50, inte dåligt.

Det betyder att massvis med människor som jag håller om så, ska samlas, under en kväll och fira. Det är älskvärt, att träffa alla under samma tak och förhoppningsvis få en lyckad kväll tillsammans, vilket jag inte är ett dugg orolig över.
Förberedelser, och här sitter jag, jag skäms - pyssel, mat & dukning & invänta några tidiga gäster, det får bli min schema.

Grattis igen min fina Pappa, hoppas du kommer njuta av morgondagen i det minsta - det är du värd.



Kommentarer
Viktoria

Vilken mysig bild!

Jag tror säkert att han uppskattar dagen imorgon, och vi ska göra vårat bästa för att han ska få en kanondag. eller hur?:D

PUss!

2010-10-01 @ 22:22:10
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0