Beige

Andas in & andas ut.

Det känns som att jag har varit iväg på semester, kanske inte Thailand eller Kreta måhända - men Östersund till S i några dagar och det är ungefär samma avkopplande känsla som jag brukar hitta under semestern, som hos henne.
Det har gått alldeles för fort, men det känns fint att äntligen kunna vara med i tankarna när hon hädanefter pratar om saker som ligger henne nära nuförtiden, lägenheten, staden & kurser, när jag nu har fått se allting ur hennes synvinkel.
Det var på tok för mycket fina saker som fanns i butikerna för att bli lämnade kvar på ställningarna & hyllorna när vi gick bergsäkergång fram på gatorna, jag ser det som att vi gjorde oss alla en tjänst, mycket win win till världen so to speak - då vi bidrog till mer klädpåsar i våra händer under dagens lopp & ännu mindre kvar i butikernas ägodelar.

Tummen upp för oss att vi äntligen har sett Dear John & att vi har varit de mest ivriga personerna som prioriterade bruncher & fina middagar än biobesök  - helt klart rätt val om ni frågar mig om mina nyblivna 7 kilo som gott hänger med en stund framöver, haha! ( Jag slänger upp mer bilder senare, de få jag kom ihåg att ta under mina matchocker )
Tack för i helgen bästa du.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0