Your fear

Huset har varit fullt men är nu tomt igen, som när på all godmat som blev över från festen, den bästa bakismaten med ett annat namn. En lyckad kväll, där jag såg leenden, hörde fina tal & samtalade med människor till sent på natten, längre än de senaste kvällarna på hotellet  - hur går det ihop ?

Frågesport & en flopp med musiken, då allting slutade med kasettband från gamla dar, man tager vad man haver med andra ord!Min släkt, som får mig att känna sådan glädje under dagarna, och låter mig vara mig, sprudlande, & se kärleken de har mot mig och mina nära & kära, vad vore livet utan dem ? Min skål är nu åter fylld med energi & den har även delats med min finaste storasyster Viktoria som har hängt med oss under helgens timmar - underbart.

Jag är nöjd, annat finns inte.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0