Panic

Det är klart. Jag trycker lite där, och lite här. Skriver självfallet in massvis med siffror och konstiga koder i mallen som  utryckligen skriker fram ;  " do not alter these if you don't know what you're doing "
men jo,
tacka gudarna för att jag ändå gör det - vad har hänt med min bloggsida?! Designen ser ut som ett lurk som nyss stigit upp, och jag vänder returfrågan till mig själv, för det är jag som har varit lite för ivirg. Designen får se ut så, en liten stund till - håll ut - något årtionde blir det bättre !

Snurr snurr.
Scrapbooking kväll med Ida igår under tre timmar som bara flöt förbi, hur kan man plocka fram ett sådant lugn av pyssel? något jag missat.
Jag önskar det vore billigt, och att allting fanns nära till hands - då skulle jag pyssla ihjäl mig. Intressen, det är dyrt - men definitivt värt en stor del, särskilt när det ger tillbaka så mycket. Jag gillar att pyssla, jag märker vilken fruktansvärt drivande person Mona är, och trevlig kväll - det var de i mängder!

Morgonsfika, min fina Sofia och jag, tillbaka på stolarna på Stenmans - det ekar stammis i rummet! åh. Det gillas!


Kommentarer
Viktoria

haha, åh. Jennifer!

ett tips till nästa gång är att spara den befintliga mallen som man kan klistra tillbaka om något går galet ^^

Det låter som att ni har haft en kanonkväll och jag kan inte bärga mig från att få höra om allt!

Jag ringer dig imorgon när jag slutat jobba, glöm inte att ha lite sovmorgon på din lediga dag.



Puss!

2010-09-30 @ 22:41:36
URL: http://teech.blogg.se/
sabina

pyssla på tjejen! Det är så sjukt roligt. Ett tips är att göra presenter, för då "slipper du ju köpa nåt annat", samtidigt som det är kul och dessutom bland de finaste presenter man kan få! Tänker på dig, kram!

2010-10-02 @ 18:16:47
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0