Us

Förra helgen fick jag ett erbjudande, att följa med den bästa piloten & pilotfrugan och flyga!
Jag har varit med en bra stund, under Pilot Roberts pluggning, hört berättelser om alla otroliga tester de gått igenom & sett hur pilotfrun & piloten tagit hand om de fina livet & emellanåt tuffa tider inom flygbranschen, såsom livet.

Och nu, är det ett check  - flygplanscheck på första turen med Piloten själv för första gången!
Jag blev som tre år igen, hoppade & var ivrig i svängarna, landningen & lyftet. Himlen är obeskrivligt fin & att få vinka åt sitt eget hus från skyn med bästa sällskapet i ett flygplan var fantastisikt !
Han gör det, flyger - och jag litar fullt ut på honom, han kan - verkligen!

Att få umgås med de två igen, inte äventyr i Stockholm utan Vilhelmina - minst lika fint!

















Kommentarer
Mamma

Vilka härliga bilder. Tur att du har så bra vänner:)

2010-09-24 @ 14:15:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0