Don´t look back in anger

Påskhelgen som har susat förbi har varit allt & lite till. Jag kan vara på många platser under påsk, men hitills är hemma det som är finast - särskilt när jag fick ha finfrämmande från en by nära mig, Ida!
Jag tog på mig att sälja 200 lotter som Ida & jag snabbt avverkade, hon agerade min bank & vi tryckte med fina priser som vi självfallet inte vann. Varför? Vi glömde förstås köpa till oss själva i stundens hetta, haha, lyckat där!

Vi grillade, tittade på bydragkampen, promenerade & hade en fin påskmiddag med gäster & familjen! På kvällen blev det till att roa sig vid puben i byn där massor av människor hade letats sig till, en sådan där finfin dag återigen, tack för att du var en stor fantastisk pusselbit i min dag älskade!









Kommentarer
Ida

Åh vilka mysiga bilder och vilken mysig dag!! Känner mig verkligen priviligerad som fick komma till dig och din fina familj under påsk! :) Helt underbart!

2011-04-26 @ 22:13:21
J

Åh. Du får alltid vara en del av vår familj & våra bestyr bara du hojtar till, vi är aldrig omöjliga för fint Ida besök ; D

2011-05-01 @ 19:18:09
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0