I can see it so clear

Under fredagen jobbade jag förmiddag vilket betyder att väckarklockan ringer halv fyra på morgonen, då allting är ljust & orört i omgivningen på något fint vis. Jag planerade mitt sällskap efter allt för få timmar sömn eftersom fina Ida också klivit upp i ottan under dagen - vilket kändes som en klar anledning, vi kunde kolla i kors tillsammans under kvällen & kunde använda varandra som sömnpiller istället (;

Vi gjorde den kladdigaste ( !!! ) kladdkakan i världen och jag fick mig en energidos som skulle kunna räcka fram & tillbaka till månen - tack för att du finns!








Kommentarer
Ida

TACK DETSAMMA FINA DU! :D och kladdkakan var mycket fin den med. om det nu var en kaka eller vad det nu var, hihi! ;) men god var den och fyllde sitt syfte mot sockerbegäret gjorde den också! :D

2011-04-10 @ 21:30:06
Jennifer-suktaren

Jag är så avundsjuk, du anar inte

2011-04-10 @ 23:22:35
URL: http://norrlander.blogg.se/
J

Haha, den kakan skulle vi kunna dra en liten tugga av & sedan ha socker-ruse i ett år! (; tack & puss!

2011-04-13 @ 16:42:50
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0