Little Anna

Nu, nu känner jag mig sådär bortskämd igen som vänner kan få mig att känna ibland ( well, jag klagar ju inte det miiiinsta men ändå - vad gör jag för att förtjäna det fina?!) för under gårdagen bjöd nämligen finaste Ida på godaste lunchen! Nej, inte bara det förresten - hon hade dragit till med bagarkunskaperna & slängt ihop en tasty ( ! ) efterätt också!

Och vad behövde jag göra? Hjälpa till med en liten pepparkryddning där, kanske en tallrik fram där & sen - bara sitta på min lilla rumpa och sleva på, ni ser - spelreglerna känns lite fel balanserade så att säga! (; Tack för allt finaste!


Eftersom jag har varit borta i några helger i rad nu kändes det så fint att se dessa ansikten igen, det kändes nästan som att jag var tvungen att slänga fram en presentation av mig själv när vi sågs - ni vet, hej mitt namn är Jennifer & jag har gått under jorden en stund men tvivla icket - det är samma galna sockersug & speed i denna människa! Kanske...eller inte. Men fint att se dom - det var det utan tvekan! <3









Kommentarer
Ida

Ååh söt!! önskade jag kunde bjuda er på lunch varje dag. ni satte verkligen färg på den dagen! ;D KRAM!

2011-04-13 @ 18:19:08
Lezzen_tjej_89

När ska jag få kramas med dig?

2011-04-14 @ 22:24:38
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0