Spot

Visst, det är en speciell påsk i år, om jag hade fått någon jobbförfrågan hade jag inte varit sen till att tacka ja just eftersom att det inte går att göra samma påskaktiviteter som man är van med, eftersom snön princip är borta. Sommarjackan som nyligen har plockats fram & grillning i framtinade grillringar är snarare den rätta förklaringen till underhållningen som sker. Trots allt har påskledigheten varit så fin, när grannar kommer hem runt omkring oss & där det ständigt mysiga sociala sker med varandra dagarna i ända.

Inte nog med det, jag läser min mysiga marshmallows bok i solskenet på morgonen & känner tidiga sommarkänslor.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0